2019年10月19日 星期六

他的名字叫Accel

經過一段長時間的潛伏(應該講是需要處理太多各種各樣的事情~)終於再次更新拉打類post了;如果再細分至SIC類別,則需要倒回17年!好吧,是時候回歸了~~
廢話少講了,今次分享的是答應朋友好耐但一直拖延至今的Accel Bike Form。還記得幾年前朋友將一盒佢已經砌好的Accel MG版交到我手,指希望可以將之改為可以讓SIC W乘騎的電單車版,因為MG版比例太大;而佢要求好簡單,稍微縮小一下,做做效果就收貨。回家後我將這個MG版A哥變左一下車型態,對比咗一下,覺得如果就咁改細風格上根本唔搭,但礙於當時手上沒合適的車可用,並且又有其它車要改,於是順手一擺就忘記在一角了XD~在等下一年等下又一年之後,一次不經意搵零件時無意搵到一個啱使的車身,於是塵封的計劃得以正式開展。。。而正式介紹我的版本之前,可以睇睇原設的模樣:



Kamen Rider Accel(下簡稱A哥),為W入邊的二騎,按順序為劇中第三名拉打,由照井龍變身。角色設定比較熱血,而且就拉打本身而言,都充滿着機械與速度感。其真正第一變身出現在第19集,并用Accel Driver第一次展示其Bike Form。A哥算是SIC中W系列入邊的遺憾,一直都沒將之實體化,我個人就較為唔中意改SIC的人形,因為自覺一定沒大師好,但電單車就唔同了,官方基本甚少有SIC化的車出產,所以可以自由發揮。接回前文提到的搵到合適車身,一個將A哥車改成SIC化的概念就油然而起了。


由於將原設的設計打散再造,基本上用到MG版的零件可謂少之又少了,因為本身是用Spawn的電單車改,所以車頭部份完全重新整過。最早時,我的諗法是直接沿用MG版的手臂,但後來預組時覺得沒效果,於是把心一橫,將兩隻啱使的Spawn分屍了X~成品請睇下邊的組圖:





好,順便在細節上介紹一下吧,我的概念是原本A個的頭變為完全的車燈,而非原設的頭部着燈代替。因為既然A哥是用 Gaia Memory 變身而成的,索性就設計成其是和 Dopant 融合而成的產物好了,故此其頭部就轉變成怪人的樣子擺在最前了~~


A哥是通過攞住個Driver而變成車的,當然要保留,自問雕工一般,所以直接沿用原件算了。



原本手部位置則變為怪人化了,而且左右唔同,右邊增加機炮,因為今次的改造沒考慮外掛的Gunner-A,所以就在車身上加火力吧。




劇中曾經有A哥用尾部火炎噴射對手的一幕,但如果是用原設的腳板零件,實在睇唔出效果,於是加碼!依家的效果我個人是滿意的,起碼有一個推進器的即視感。



原設中,A哥的心口會拉出一塊變成引擎,咁既然是生化設計,就加副胸骨落去啦~好,大致介紹完整個設計思路,再次去圖:






在劇中,A哥會變成電單車和W聯手,而今次的車身高度我亦是特別按SIC W的高度去調整,所以人車合一感算是有的。當然,再吐槽多一次,SIC隻W真是好細隻 -_-





模擬一下24集中,W利用A哥的車胎能量在空中開大絕的情景吧。。。







後記:拖沓咗好耐先出到貨,不過效果個人都幾滿意了,起碼比原本就咁將MG版改細好吧,哈哈。。。今個月收到兩款新的SIC作品,估計新車的企劃又可以提上日程了,平成拉打人人有車坐,我是唔會食言的^ ^ !


2 則留言:

  1. 默默無聞地看你blog已經幾年,拜服得你五體投地,不過自問沒有這個動手能力啦,
    年初時候誤入真骨雕坑,聊勝於無,最緊要自己開心,哈哈!
    Merry christmas!

    回覆刪除
  2. Merry Christmas!多謝支持啊!骨雕唔錯阿,不過我因為費事重複入相同角色所以就沒玩了~~

    回覆刪除