2013年9月6日星期五

"紅色警報"



 記得年頭先講過Red Alert(紅色警報)呢個角色,估唔到半年唔到就又再影多次,呵呵.其實上次講卡食版時就已經提過我的老變生涯會有個新的開始,沒錯,就是正式開展我的MP生涯喇.在此首先多謝好友KINSIR的幫手,或者講多謝佢助力令我跌落呢個坑,哈哈...
其實如果唔是因為MP重新企劃過,統一返比例再出的話,我是真是唔會跌落去的,不過點都好啦,始終MP會更加有G1味道,日後就卡食MP兩綫作戰吧~~講返件玩具,佢是我第一件MP,但卻唔是第一件到手的MP,因為要等待寄運,所以在此過程中,我入手了MP10美版,或者是冥冥中早有安排吧,註定我重新再玩的MP依然是OP而唔是紅色警報(因為第一隻經手的MP是MP01)~~
先睇車型,既然攞到版權,咁就一定是交到功課而唔是要像卡食版般需要打擦邊球.Countach LP500S的外形算是做到了,只是唔夠細緻,不過我就唔多介意既,始終是玩角色和變形過程的樂趣,要細緻度我玩車模足矣.




 車頂同斯韋伯一樣可以插上其肩炮.整體上,車型我是收貨的,當然可以做得更好就是喇.




變形! 整個變形過程是比較暢快的,我入手呢件是散貨,沒說明書,但一樣可以輕鬆搞掂,沒太多複雜的結構,但變出的人形卻是比例適中,同時亦兼顧到可動性,唔錯!沒白入呢個坑~~



 面相嘛,我反而覺得上次介紹果個第三方配件頭更靚仔,不過呢個就勝在夠G1.



 可動性就算唔錯喇,想擺的pose都擺到.




 槍同手掌之間是有卡扣的,不用擔心可動手指唔夠力的問題.





後記: 算是一個好開始,期望呢個系列出更多令人滿意的角色.(發覺網易果個blog雖然好接近yahoo blog的使用習慣,但沒辦法係其它地方share,咁日後都是主力用呢個blogger算喇...)

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈,是啊,不過網易果邊發post易上手好多.但就沒辦法share到出去...

      刪除
  2. 依家已有唔少朋友轉到Google blogger, 有返曬yahoo果時的感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望呢度可以重現yahoo blog的光景啦

      刪除