2013年9月8日 星期日

雙面伊人 @ GEMINI SAGA



 一直都好想收黃金12子的,可惜舊版早期開發的都一般,所以之後改為收胸像,但bandai似乎根本就沒諗過要出完佢,越出越慢,搞到d嘢炒高曬,根本沒玩落去既意欲.好在2.0亦就是所謂的EX版推出了,咁就等我今次比多兩錢肉緊玩落去啦,畢竟神話嚟到今時今日,我都是揀住入.
介紹嘛,沒必要了,慢太多,而且角色太過經典,唔講了,直接去相算...可以講,EX的組裝相當簡易順利,無論聖衣還是著裝.這在以前是不易做到的.組裝聖衣形態過程不算難,而且跌件情況改善不少.




 好,著裝.好記得細個睇漫畫和動畫時,最中意就是睇雙子黑住上半邊面出場,氣勢非凡呢.新設計的全膠披風,效果比起以前果塊嘢好得多,起碼有動感先.



 必殺:異次元空間.我呢隻有啲中伏的,頭盔點戴都唔正的...


 究竟佢是好定壞?細個就只會憑動漫一口咬定佢是壞的,但人大了,看事又邊有咁簡單呢?



 除下頭盔,樣子真是做得好似了,回望胸像,甚至覺得果款唔似了...




 得益於技術的進步,聖衣真的很修型.附有多款表情可用,可重現其多個表情了.幻朧魔皇拳.作為殺上代教王從而奪位的人,故事是有交代原因的,EX方面則附帶其人格分裂後的頭髮配件供玩家自行轉換.配合紅目,夠曬魔性.





 銀河爆裂拳,所謂的初回限定配件,又大又重,明屈買佢個支架(好在我有SIC的)新規下,不用換件上身都有足夠的活動範圍去擺pose.個效果件真的好靚,可惜後邊的角色都沒了(即是到時又魂shop限定配件?唉...)





 好,沒嘢好講了,pose時間...




後記:新規下,可動性等都大有提高,不過企唔問題依舊,所以都沒心機擺pose了,另外聖衣上身的貼合度是有所提升的,不過只是相對沒咁易跌罷了...
沒咩失望又沒咩驚喜的系列,只希望12子盡快完結,我諗到時神話之路都差唔多了,呵呵.

沒有留言:

張貼留言